Budapest Graphics Forum 2025
Hely
Dátum
A Magyar GPGPU Közösség és a DevBP szervezésében, a Shapr3D támogatásával november végén kerül megrendezésre a Budapest Graphics Forum 2025 konferencia, melynek célja, hogy összehozza a hazai számítógépes grafikával, grafikus processzorok programozásával, rendereléssel, illetve vizualizációval foglalkozó szakembereket, kutatókat és az ezen témák iránt érdeklődő egyéni fejlesztőket.

Az alábbi előadásokat hallhatják majd a látogatók:
- Előjeles távolságfüggvények: megjelenítés, reprezentáció, általánosítás (*Bán Róbert – ELTE IK, Valasek Gábor – Shapr3D*)
- A szintetikus és a valós közötti szakadék áthidalása: neurális renderelés a skálázható autonóm járművek szimulációjához (*Matuszka Tamás – aiMotive*)
- Vulkan Video – egy könnyed bevezető (*Rákos Dániel – RasterGrid*)
- Tényleg olyan bonyolult egy GPU driver? (*Kristóf Timur – Valve*)
- A Shapr3D geometriai szerelőszalagja (*Koncz Levente – Shapr3D*)
- Számítógépes grafikai megoldások a BIMx-ből (*Kárpáti Attila – Graphisoft SE*)
- A hardveres sugárkövetés mindenképp lassú? (*Perneky László – Gaijin Entertainment*)
- Radixrendezés wave intrinsicekkel (*Szécsi László – BME IIT*)
- Többcímkés szegmentált adatok direkt megjelenítése (*Fridvalszky András – BME IIT*)
- Renderelés a felhőben: egy asztali 3D alkalmazás útja a web felé (*Major Péter – CAE*)
- TiXL: Opensource a vizuális művészetben (*Urbán Márton*)
A konferencián továbbá helyet kapnak az előadásokhoz kapcsolódó bemutatók, és lesz idő kötetlen networkingre is.
Az előadások nyelve magyar, a rendezvény látogatása ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amíg még van szabad hely.

